fredag 27 april 2012

Teknik är fantastiskt!

Sitter här och arbetar med min nya IPad. Mycket användarvänlig måste jag säga.

Laddar även upp för att åka till Jönköping imorgon och få en genomgång med strypgreppen för mitt nationella projekt som håller på att utvärderas just nu. Ska bli spännande att bland annat fokusera på hur LRF kan bidra med att hjälpa till att förbättra rådgivarinsatser inom energi till Sveriges bönder.

Nu hör jag att Vimmerby tidning kom till min brevlåda. Tack du som lade i den där vid dennatidiga timme . Nu ska den hämtas och läsas . Brukar alltid vara någon insändare eller artikel som tör Vimmerbys medborgares delaktighet.

Igår kväll uppmärksammades jag på problem med trädavverkning på en privat fastighet som gjorts av ett skogsbolag på uppdrag av kommunen.den drabbade saknade en bra dialog i ärendet. Viktigt att vi alla bemöter varandra med respekt tycker jag. Vad som gäller i sakfrågan kan jag givetvis inte uttala mig om då jag inte varken är insatt i frågan eller berörd i min roll som kommunstyrelseledamot.Det bör vara Teknik och service så ett råd från mig kan vara att kontakta den nämndens ordförande Björn Swedborg(M)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar