torsdag 1 mars 2018

Förändring på bloggen

Nu har jag beslutat att fokusera mer på andra sociala medier och minska frekvensen på bloggen.

Från och med nu kommer jag att skriva ett blogginlägg per vecka och det kommer att publiceras måndag morgon. Självklart kan det bli något blogginlägg mitt i veckan om det är något särskilt som händer så här under valåret 2018 men måndagar är min publiceringsdag för bloggen.

Jag kommer givetvis att fortsätta att vara aktiv på Facebook och där har jag också en särskild sida för min riksdagskandidatur. Sök @ingelann så hittar Du mig där. Välkommen att följa mig där.

Jag har nu också en politisk instagram som heter Ingela Nilsson Nachtweij. Välkomna att följa mig där.

Hör gärna av er med förbättringsförslag kring hur vi kan förbättra Vimmerby och Kalmar län.

Varmt TACK för att Du läser mina rader.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar