lördag 1 maj 2010

1 maj för mig

Betyder inget särskilt egentligen. Förstår dock när jag läser bl a S-bloggar att 1 maj är mycket central för alla socialdemokrater, vänsterpartister, kommunister och marxister.

Själv ska vi jobba färdigt med veden för nästa vinter, då den kära vedklyven som föräldrarna äger, skall vidare till en ny familj och hjälpa till med vedklyvning på ett effektivt och smidigt sätt.

Noterar stor aktivitet på vissa Vimmerbybloggar! Rekomenderar Micael Glennfalk (Signerat Glennfalk) och Peter Högberg (Högbergs tankar) för den som vill veta mer om dessa två herrars politiska åsikter. De speglar två ytterligheter och vill ni hellre ha ett mittenalternativ så välkomnar jag alla att rösta på Centerpartiet i Vimmerby.

Kryssa mig i valet till kommunfullmäktige! Jag vill ta ansvar och bidra med mina synvinklar och visioner i Vimmerbys framtida utveckling. Tillsammans kan vi skapa en kommun som är i topp i Företagarbarometern, bäst för barnen, tryggast för de boende, kulturliv som blomstrar och framförallt en hållbar kommun som leds av en allians som tar ansvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar