måndag 29 oktober 2012

Vimmerby i fokus i nationell media på höstlovet!

Jag läser DAGENS INDUSTRI på sista sidan om att Vimmerby och ALV ökar på HÖSTLOVET tillsammans med vattenland i Danmark. KUL och GRATTIS till alla som är involverade i den framgångssagan!

Ikväll är det dessutom Vimmerbybor som deltar i HALVÅTTA HOS MIG på TV4 och sedan måste man ju följa Jennifer Florins jakt på kärlek på TV3. Hon är en gammal elev till mig från mina år som högstadielärare på Vimarskolan så det är spännande att se henne i rutan och vilka platser som marknadsförs i Vimmerby i det programmet. Än så länge har det filmats på Eriksgården hos Anneli i Fjälster, på Nils Holgersson Värld och på NOSSEN där killarna fick bo under inspelningen i somras.

VIMMERBY SYNS på olika sätt i media! Det är BRA! Tillsammans får vi Vimmerby att växa!

(Tur att det finns möjlighet att kolla på internet i efterhand då jag har fokus på att delta i kommunfullmäktige i Vimmerby ikväll)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar