fredag 31 maj 2013

Funderingar

Eva Svensson i Frödinge funderar mitt i veckan om demokrati och valrörelse: http://evaifrodinge.blogspot.se
Intressanta funderingar tycker jag och runt omkring mig ser jag olika tecken på att det börjar närma sig ett valår i Sverige. Flera val kommer att ske 2014. EU- valet och allmänna val till riksdag, landsting och kommunfullmäktige. Även ett kyrkovalet ska väl hinnas med...

Solig och fin morgon med fem kilometers löpning. Laddad för en arbetsdag då jag ska göra en avstämning med en medarbetare på LRF i Stockholm om 2012 års biogasstatistik som jag samlat in för gårdsanläggningar och som pekar på en stor ökning mellan 2011 och 2012.

I helgen ska jag grunna på Vimmerby kommuns budget och dess konsekvenser för verksamheten i kommunen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar