söndag 13 april 2014

60000 sidvisningar i dagarna!

Tack alla som läser mina rader. Snart är det 60000 sidvisningar sedan jag startade bloggen. Och antalet växer med valrörelsen märker jag tydligt. Och det är helt enligt planen för mig och för centerpartiet i Vimmerby . Här kommer jag att fortsätta att spela in mina synvinklar och synpunkter på hur hela Vimmerby ska växa.

Alldeles strax ska jag dela en stor upplevelse för Vimmerbys fantastiska fotbollsförening. Nämligen seriepremiär på konstgräset på Arena Ceos. Publiken kommer att bli stor så det är nog bäst att ta med en egen stol då alla planerade läktare inte är på plats ännu. Men finns det hjärterum så finns det...

Hoppas på vinst mot besökarna från Blekinge och att det blir en spännande och bra seriepremiär. Asarum är bortalag och jag gissar på vinst idag i rena glädjen över premiären på denna historiska arena och historiska dag. 

Och det blev 1-1 och ytterst nära vinst! 455 personer så matchen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar