torsdag 20 juni 2013

Uppsnack inför budgetdebatt i fullmäktige på måndag!

http://www.youtube.com/watch?v=nXXhCKSYfus

Här kan man se och lyssna på en intervju med Dan Nilsson inför fullmäktiges möte i Västervik på måndag.

Tyvärr kan jag inte komma till Bryggaren och lyssna på mötet eftersom KF i Vimmerby har likande happening samma kväll med start 18,30.

Kanske något för Leif Larsson att nappa på om jag nu genom detta blogginlägg ger honom den passningen.

Vi har många spännande debattinlägg framför oss på måndag. Jag planerar att gå upp och prata om två olika frågor i samband med budgetdebatten. Vill ni veta vilka så är ni välkomna till Plenisalen på måndag! Ha en fin midsommarhelg alla bloggläsare som bara blir fler och fler för varje dag. Det är flow här just nu som en läsare kommenterade! Tack för det men i helgen tar jag bloggledigt och fokuserar på att förbereda mina debattinlägg in real life i fullmäktige. Det är ju där den riktiga debatten och de verkliga avgörandena ska ske och höjdpunkten är ju omröstningarna , reservationerna och framförallt voteringarna i sann demokratisk anda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar