lördag 6 juli 2013

Centerpartiets dag i Almedalen

http://www.dn.se/nyheter/almedalen/loof-vill-vara-akessons-motpol/

Annie Lööf talar klockan 15 idag och det är ett extremt viktigt tal. Avgörande, tror jag.

Jag vet att Annie kommer att göra ett bra tal men jag vidhåller ändå att vi bör trycka fram alla tre ordförandena ännu mer. Annakarin Hatt , Anders W Jonsson bör framträda oftare och tydligare. Annie kan inte bär hel ansvaret för media och hur centerpartiet syns där. Som kuriosa ses Annkarin Hatt vid den storslagna invigningen av den nya Emilmiljön i Vimmerby i juni.

1 kommentar:

  1. Jag såg vice ordförande Anders W. Jonsson i TV-progRammet Debatt igår kväll där han debatterade med bland andra Lotta Gröning. Han gjorde i mitt tycke en mycket stark insats, kunnig, engagerad och mycket övertygande.
    Tomas Holgersson

    SvaraRadera